השקעות נדל"ן בפורטוגל_portpassclub עשוי להיות רעיון נהדר עבור חלק, אבל זה יכול להיות גם יקר. למרבה המזל, יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי להבטיח שתפיק את המרב מההשקעה שלך.

מהי ההשקעה הטובה ביותר בפורטוגל?

השקעה בנדל ן בפורטוגל הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות. המדינה ידועה בתשואות השכירות הגבוהות ובהפסקות המס האטרקטיביות שלה. תוכנית ויזת הזהב מספקת דרך לתושבות בפורטוגל, ומציעה מסלול לאזרחות לאחר חמש שנים.

פורטוגל נחשבת גם למדינה בטוחה ויציבה. זה הופך אותו ליעד פופולרי עבור אנשים לעבור דירה. יתר על כן, יוקר המחיה נמוך, ואיכות החיים גבוהה.

שוק הנדל ן של פורטוגל גדל בהתמדה. הממשלה הציגה מגוון צעדים לעידוד השקעות. זה כולל משטר מס שאינו רגיל, אשר הביא מיליארדי יורו בהשקעות במקרקעין.

לפורטוגל כלכלה יציבה והיא ידועה בתשואות השכירות הגבוהות שלה. גם שיעורי הארנונה נמוכים. שיעור הארנונה הממוצע הוא 0.3% עד 0.8% משווי הנכס.

המדינה בטוחה ויש לה שיעור פשיעה נמוך. כמו כן, יש עלות נמוכה של החיים, אשר משך אנשי מקצוע מכל רחבי העולם. בהשוואה למדינות אחרות באירופה, מוצרי צריכה זולים בכ -12% בפורטוגל.

גם ענף התיירות מתפקד היטב. אלגרבה הוא אחד החלקים הבטוחים ביותר של המדינה, ויש לו כמה מזג האוויר הטוב ביותר בעולם.

מצב שוק הנדל"ן בפורטוגל?

בין אם אתה קונה בפעם הראשונה או שאתה מחפש הזדמנות השקעה חדשה, שוק הנדל ן בפורטוגל היא השקעה מתגמלת. בנוסף לאקלים פוליטי יציב ותשתית ציבורית נגישה, פורטוגל מציעה גם שלל הזדמנויות למשקיעים.

בשנים האחרונות שוק הנדל ן של פורטוגל התאושש מהמשבר הפיננסי. הודות לסבסוד משכנתא ממשלתי נדיב, שיעור עיסוק הבעלים עולה.

שוק הנדל ן בפורטוגל כבר חיזק על ידי תעשיית התיירות פורחת. ענף התיירות מתפקד טוב במיוחד בפורטו וליסבון. כתוצאה מכך, מחירי הנכסים בשתי הערים הללו עלו בהתמדה.

לפורטוגל יש גם את אחת התשואות הטובות ביותר להשכרה באירופה. בנוסף, משטר המס הלא רגיל הביא מיליארדי יורו בהשקעות במקרקעין. למעשה, הכנסות שכירות נטו ממוסות בשיעור אחיד של 28%. המשמעות היא שתוכלו לקצור את היתרונות של התוצר החזק במדינה מבלי לשבור את הבנק.

בליסבון, דירת שני חדרי שינה עולה 250, 000 אירו. עם זאת, אם אתם מחפשים לרכוש נכס גדול יותר, יהיה עליכם להיות מוכנים לשלם. אם אתם מחפשים לקנות בית בשכונה יוקרתית יותר, המחיר יגדל באופן משמעותי.

בליסבון מחירי השכירות עדיין נמוכים בהשוואה לבירות מערב אירופה אחרות. זה נובע בחלקו מהעובדה שהיצע הנכסים להשכרה נמוך יחסית. עם זאת, זה גם בגלל הביקוש הגבוה ללינה.

האם נדל ן יקר בפורטוגל?

בהשוואה למדינות אחרות במערב אירופה, מחירי הנדל ן פורטוגל נמוכים בהרבה. עם זאת, ישנם עדיין כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת נכס בפורטוגל.

פורטוגל היא יעד פופולרי לגולים. למדינה איכות חיים גבוהה, עלויות מחיה סבירות ואקלים מעולה. האוכלוסייה גדלה במהירות בשנים האחרונות. יתר על כן, הכלכלה הפורטוגזית התאוששה מהמיתון.

שוק הנדל ן בפורטוגל התאושש מנקודת השפל בשנת 2014 וכעת הוא צומח בקצב קבוע. המדינה צפויה לראות צמיחה חזקה בשוק בשנים הקרובות.

פורטוגל היא יעד פופולרי להשקעה בנדל ן. יש המון אפשרויות לבחירה, כולל הבירה ליסבון, פורטו, אלגרבה, האיים האזוריים.

אם אתם מתכננים להשקיע בנכס בפורטוגל, כדאי להתחיל לחפש הזדמנויות בבירת המדינה. ליסבון היא יעד פופולרי למשקיעים, מכיוון שהיא הבירה הזולה ביותר באירופה.

נכס בפורטוגל הוא השקעה טובה, שכן הכלכלה התאוששה מהמשבר הפיננסי. בנוסף, הצמיחה הכלכלית במדינה צפויה להישאר יציבה בשנים הקרובות.

פורטוגל מציעה מגוון רחב של אפשרויות נדל ן, כולל נכסי יוקרה, וילות, דירות ובתים. אזור החוף של המדינה הוא גם בחירה מצוינת, במיוחד כאשר אתם מחפשים נוף לים.